Sunday, October 24, 2010

Saya Suka

Saya suka sangat tenguk jari jemari awek saya....

cantik betul...sungguh!!!

sampai takut nak pegang...

bukan takut patah tau...

tapi takut nanti jari jemari kitorang tak boleh tolong each other

di hari pembalasan yang pasti

depan yang Maha Esa...

Saya suka tenguk rambut awek saya

cantek betol...sungguh!!!

sebab tu saya belikan dia tudung...

Hmmmm....bukan sebab cemburu orang lain tenguk plak tau...

tapi, sebab saya nak tenguk rambut die tu sampai bile2..

takut nanti dibakar api neraka

di satu hari yang giler forever

saya suke tenguk body awek saya

SOLID betol...sungguh!!!

sebab tu saya belikan die telekung....

supaya mase die dating dengan kekasih die

Yang UTama

Die jauh lebih cantik dan berseri menghadapNYA

Pergh, syoknyer....

saya sedih sangat bile tenguk awek saya tak tido

tak makan

sebab rindu kat saya

saya pon macam tu jugak

ade problem yg sama

die tanya appe ubat nyerrrr

????

saya pon bagi die Quran untuk penenang JIWA...

semoga lebih cintakanNYA daripada saya..

saya sedih tenguk awek saya selalu pesan macam2 kat saya

"makan,minum,jaga diri,

Drive elok2...tau....nanti awak sakit saya susah hati.... Bla..bla..bla..bla..."

katenye..

tapi bile tenguk MOVIE sama-sama burn asar....maghrib gitu aje

die tak kate satu ape pon

hai berdosanye saya

kesimpulannya...

saya memang sayang sangat kat die

nak jumpe die,,,,bersama die...

pada hari yang giler forever

di dunia dan akhirat

terutamanya janji nak share heaven same2...

kekal bahagia selamanya...

semoga kami saling mengingati...

dosa sendiri pon INFINITI>>>

nak tanggong dosa die lagi plak lepas ni..

semoga kami menginsafi diri..

YA ALLAH , ampunkan kami..

semoga kami kekal ...bersama selamenyer..

di syurga yang kekal abadi....




No comments:

Post a Comment