Monday, November 22, 2010


Assalamualaikum....

Ni pertama kali aku tulis blog..hahaha...sebenarnye aku pon tak reti nak tulis ape kat blog nih, bukan best pun tulis-tulis kat blog nih, tapi hari ni rase cam tetibe pulak nak menaip. Hurm...esok (23hb Nov) abang aku dah ke airport untuk balik ke mesir, walaupun rase mcm sdeh, tapi buat rilek jer...huhu. Rabu pulak (24hb Nov) aku kena gi kelantan sebab ditugaskan kat sana..alhamdulillah, merasa jugak merantau...semoga Allah melindungi perjalanan kami ke kelantan. Today : Rase macam nak buat je ape lagi yang macam tak buat. (ape yer??) Ape2 pon gud bye la PS2 aku, Optimus aku, Kucheing aku..dan lain2.. (malas nak menaip dah). Pkul 1500 (hari ni!) aku gi jaya jusco dengan adik aku untuk beli KFC n McD..


So, ni lah last double cheeseburger yang aku makan sebelum pergi kelantan...hua3! (tah pape ko cite ni jan?)...farewell KL tempat lahir aku.

No comments:

Post a Comment